måndag 7 mars 2011

Guns don't kill people, I kill people with guns.

Tja.

Jag ville bara börja det här inlägget med en utav mina favoritlåtar just nu. I kill people heter den, gillar någon den så kan ni kolla in hans andra videor, dom är riktigt bra, bland annat "Rapist Glasses" och "Pedophile Beard"


I've killed so many people that I don't even remember how many, probably around seven... thousand.


Jag vill berätta om min måndag.

Jag vaknade som vanligt upp brevid min fästman Tobias. Vi hade bott tillsammans i ca. fem månader nu. Men p.g.a. lite problem i Stockholm så var jag tvungen att flytta tillbaka till skogen. Tobias följde med mig hem, han skulle vara med mig här i två veckor, idag tog den tiden slut. Tobias var tvungen att åka hem till sig och gå klart skolan, han ska ju faktiskt ta studenten i juni. 

Vi hade ju ett distansförhållande innan vi flyttade ihop, i två år bodde vi flera timmar ifrån varandra, men efter man har vant sig att vara tillsammans så är det verkligen svårt att skiljas åt. 

Nu sitter jag i sängen med laptopen och Troja (min hund) som snarkar riktigt högt. Jag har dessutom jordens huvudvärk på grund utav alla tårar. 

Hoppas ni som läser mår lite bättre. :)


1 kommentar: