onsdag 9 mars 2011

Smosh - Ian is bored :D

Idag har varit en bra och dålig dag. Jag har varit ganska uttråkad, tre veckors lov är inte så roligt om man inte har något att göra. Jag började dagen med tårta och apelsinjuice till frukost, mums! (Tro inte att jag äter onyttigt varje dag). Sen så lagade jag och mamma mat tillsammans, jag gjorde mig iordning och sen åkte jag på ett möte med syven här. Det gick riktigt bra. Sen gick jag till min praktikplats och fick några tider. Jag tror att jag ska börja praktiken på fredag? Aja. Dagen har varit ganska full med saker, men ändå känts tom. 

Kanske så saknar jag Tobias, eller så är det något annat. Men kvällen har varit riktigt bra.

Jag har spenderat massa tid på Forever21, dom har väldigt snygga kläder, jag kanske ska beställa någonting därifrån. 

Och nu kommer det bästa med den här dagen:

Jag har kollat på massa Ian is bored videor, men de som var bäst var verkligen denna, under texten. Ian och Anthony öppnar fanmail, och hittar massa roliga saker. Jag skrattade så jag höll på att dö, kolla in den vet ja!



Bye Bye for now.

Länk till fler "Ian is bored" videor och Smosh's youtube channel, där du kan hitta fler roliga videor. 

2 kommentarer:

  1. Hoppas det är för att du saknar mig, för jag saknar dig <3

    Och ja, ian is borde är verkligen underhållande xD

    SvaraRadera
  2. Kul att du kommenterar när ingen annan gör det :)

    SvaraRadera