måndag 11 april 2011

Hier kommt die sonne

Well hello there sunny monday <3

Igår gick jag och la mig liiite för sent så idag var man måttligt trött när man skulle gå upp, nå jag har bara mig själv att skylla. När jag avnjutit mitt juiceglas så är det dax att ta på sig kläder. Det blev shorts, linne och kofta. Fick många kommentarer om att det såg kallt ut, men faktum är att det var riktigt skönt.

Jag måste bara påstå att dagens väder var fantastiskt! Efter jobbet så tog jag ut hundarna på gården och bara stod och njöt av solskenet, verkligen underbart! Hundarna tyckte tillochmed att det blev för varmt

Idag skrev jag dessutom på kontraktet till min lägenhet, så snart smäller det!

Imorgon börjar jag på frivilliga bilden igen, det ska bli nice! Sen på onsdag ska jag börja spela med ett nytt band, det ska bli intressant, jag ska sjunga xD Kommer låta fördjävligt!


Nedan: Min lilla russell, Nikki njuter av solskenet!



Tanke: Ibland vet barn för mycket och ibland är dom inte tillräckligt informerade.


Lyssnar på: Lost Woods - Legend of Zelda, Ocarina of Time, original soundtrack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar