måndag 4 april 2011

I'm just a girl

Take this pink ribbon off my eyes, I'm exposed and it's no big surprise. 
I'm just a girl?


So many reasons for me to run and hide. 
(Text tagen från låten: I'm just a girl av No Doubt)

Hej.

Shiet, jag är fortfarande trött sen i helgen. Hade verkligen skitkul, satt och hängde på barnens lektioner idag xD
Iallafall. Just nu sitter jag och lyssnar på gammal härlig musik, fan va bra musiksmak jag har haft nästan hela mitt liv. Vissa gropar har man ju gått ner i, men jag tycker fortfarande om musiken som jag gillade som ett barn. No Doubt är ju alltid najs. Även Spice Girls och Marilyn Manson. Glömmer heller aldrig den tiden då jag gillade "Ostsprings", ja detta var vad jag trodde att Offsprings hette xD

Jag tror att jag har ändrat mig angående min framtid, jag vill nog bli bildlärare istället för förskolelärare. Känns mer som mitt ämne. Att jobba med ens hobby är väl alltid kul.

Men en sak som gör mig riktigt arg just nu är, hur fort barnen växer upp. Har egna mobiltelefoner, sminkar sig, har bh, osv sen är dom bara 10 år gamla. Det är fördj*vligt.

Tanke: Alltid är det någon eller något som stoppar ens kreativitet.

Dagens Outfit! : (Skrynkliga kläder, I know)
Chinos: Cubus, Tubtopp: JC, Kofta: Wear It, Armband: Glitter, Halsband: Glitter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar