tisdag 9 augusti 2011

Won't you try to help me?

I'm back folks.

It's to late to take back the time, and it's to early to regret our misstakes. 

Imorgon åker jag och Tobias till Stockholm av 300 anledningar. This is madness...."NO THIS IS SPAAAARTAAAA!" Eller nått.. Vi ska ha lite minisemester innan jag börjar skolan, vi ska hälsa på Tobias familj, och bara ha kul. På fyra dagar xD.

Jag vill inte börja skolan! Så trött på att plugga! Önskar jag inte bytt skola en massa, men ur det onda föds något gott. Jag skulle inte varit samma människa om jag gått kvar. Ibland behöver man göra misstag och gå vidare med livet.

Dags att packa lilla resväskan, ladda ipoden med lite sköna beats, lägga ner en Buffy bok och packa ner Tobias Nintendo DS. Man vill ju vara väl förberedd för en tågresa!


Ville bara berätta vilken underbar familj och vilka fantastiska vänner jag har.



Pappa, Ebba och Sigrid på bilden<3



And to my most beloved one. Tobias you're just perfect no matter what happens you will always be the only one with the key to my heart. 

How wonderful life is while you're in the world.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar