söndag 11 september 2011

Dag 17 – Ditt bästa minne

Mitt bästa minne.. Jag har tänkt på det här hela dagen, men jag kan inte komma fram till något, alla minnen jag har som jag kommer ihåg betyder något mer eller mindre. Men jag kan inte komma fram till det bästa minnet, och även om jag skulle så är dom nog privata och jag delar helst inte med mig av dom.

Men jag kan berätta några fina minnen i mitt liv.

När jag var mindre hade vi en hund som hette Asker, varje morgon jag vaknade och gick och satt mig vid bordet för att äta frukost så kom han gåendes mot mig och ville bli klappad, när jag klappat honom i ca. 30-40 sekunder så blev han nöjd och gick och la sig. Det var hans sätt att säga godmorgon, känns det som.

Sen var det ju underbart också när man fick träffa sina syskonbarn för första gången.

Det var allt just nu, ifrån mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar