onsdag 28 september 2011

Nackspärr och andra saker som gör ens liv surt.

Imorse vaknade jag med en hemsk smärta i nacken. Gissa vad? Jag har nästintill nackspärr, jag kan röra nacken åt det hållet men det gör ont som bara den. T har tillochmed masserat den axeln som det sitter i, men det blev tyvärr inte bättre.

Jag har dessutom en förkylning som har varit på g i flera veckor. Nu verkar det som att den bryter ut med hostan i sin hand så jag får knapra Zyx till ett fördärv.

Nu har vi precis ätit frukost så nu ska jag spela sims en stund. Känns konstigt att sitta vid min stationära dator nu, har inte suttit vid den på flera flera veckor. Laptoppen i mitt hjärta.

Jag har inga fler läxor den här veckan för jag har redan gjort klart dom, känner mig så jävla duktig. Det är faktiskt kul att gå i skolan, jag har saknat det.

Tänkte i eftermiddag lägga upp ett inlägg om mina favoritsaker, får se om det blir av.

Sen har jag dessutom gjort en ny akvarell, och även den kommer upp idag!

Hejdå så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar