måndag 31 oktober 2011

Låg uppdatering

Nu har jag varit extremt dålig på att uppdatera på några dagar. Men det har sina anledningar.
I förrgår bakade jag och T och förberedde inför hans födelsedagsfirande med min familj som vi hade igår.

Så igår gick vi upp tidigt och gjorde klart allt inför att mina föräldrar och syskon, och syskons partners, plus min systers dotter skulle komma. Jag bakade klart muffinsarna vispade grädde osv. Sen kom hela familjeskaran klockan tre halv fyra och stannade ett tag och fikade. Jag hade ju bakat muffins kladdkaka och tårta. Det ska tydligen ha varit väldigt gott, men jag var lite illamående från att ha sett så mycket choklad, så jag åt bara en muffin. Min bror Magnus och hans flickvän Amanda stannade lite längre och vi satt och pratade om allt möjligt, det var trevligt.

Sen lite senare så traskar alla vännerna in här. Elin, Jossan, Erika, Sebastian och Asif. Vi klädde ut oss och sminkade oss, jag klädde alla i mina gamla kläder och jag stod för sminkningen också. Erika var en djävul, Elin var grinchen (haha, blev faktiskt ganska likt), Jossan var en zombie-kanin, Asif blev typ Alladin, Sebastian en indian.
Det var riktigt kul.
Vi sjöng singstar en stund sen gick vi förbi Erikas mamma, och hälsade på, när vi skulle gå hem till oss igen så hakade Emil, Erikas bror på. Sen spelade vi spel och sjöng singstar resten av kvällen/natten. Tack för igår!

Nu har jag och T en hel del att städa, så jag måste nog gå nu :)
Bloggar mer senare och visar upp tårtan och kakan i nästa inlägg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar