torsdag 27 oktober 2011

Nyvaken :)

Idag har jag vilat ut lite, brukar inte vara så trött men nu när jag har haft så svårt att somna så börjar det bli ett problem. Jag somnar inte förens kanske 1-2 timmar efter det att jag går och lägger mig. Funderar på att gå och få sömnpiller utskrivet. Och få nu inte för er att mina sömnproblem beror på att jag är deprimerad eller något sånt, jag har ADHD, som de flesta vet och det kan påverka ens sömn. Så om den fortsätter störa mig så kanske jag måste gå iväg.

Snart ska jag leka i wow model-viewer, sjukt roligt program där man kan testa gear och sånt, sjukt bra för mig som tecknar också då man kan sätta dom i alla positioner man kan tänka sig.

Sen ska jag plugga religion tror jag, eller historia har inte bestämt mig än :) Sen ikväll ska jag skriva en engelska uppgift vi har tills imorn.

Kan ge er något att lyssna på sålänge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar