lördag 22 oktober 2011

Sen morgon...

Jag tog lite oväntad sovmorgon idag, sov tills klockan tio och halvsov tills klockan elva. Jag var väldigt trött sen igår. Vi åt mat kollade på idol och sen spelade vi Mario Party 5 resten av kvällen, det var jättekul!

När vi vaknade så kollade vi lite snabbt på mmo-champion, eftersom Blizzcon är i full gång så har dom släppt information om den nya expansionen till wow, och det finns en hel del nyheter att läsa. Men jag är för trött för att läsa igenom allt just nu. Skönt iallafall att alla andra klasser inte får ha ranged längre, det är bara hunters som får det nu. Hunters i mitt <3.

Cambild från igår, så ni har nått att titta på.

Sen har jag hittat lite roliga bilder från google och Smosh, kolla och skratta, som jag gjorde :) Den här gången blev det enbart gif-bilder och många är gamla klassiker men roliga ändå!


Av nån anledning så tänker jag på en kompis till mig när jag ser den här snubben. haha.

Vader is a friend of mine!

Bitch be trollin'




2 kommentarer:

  1. Snygg blogg du har!
    Hur länge har du bloggat?

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, i flera år men på olika domäner. Här har jag bloggat seriöst i fyra-fem månader. :)

    SvaraRadera