fredag 4 november 2011

1-3 i bilder

Förlåt för den hemskt dåliga uppdateringen men jag har varit fullt upptagen. Vi har varit på stan och umgåtts med en av våra bästa kompisar som vi inte sett på tre månader typ. Så då kan man lätt bli lite frånvarande på bloggen, eftersom jag prioriterar annat.

Tänkte visa lite bilder jag tagit med lite beskrivningar.
1:a November börjar vi med
Jag brukar definitivt ha mer packning för fem dagar borta.

På tååååget

Tobias ser sur ut :O Eller?

2:a November då.
Outfiten på Tobias födelsedag. Nästan allt är nytt.

Mums med mat på jensens

Fast vi fick vänta rätt länge på maten så vi blev hungriga och uttråkade.

Pepsi <3

Tobias fick en flagga för han fyllde år, tönt.

Hann inte ta kort på maten innan jag började äta, var så jädrans hungrig! haha. Åt också en queens delight till efterrätt, en belgisk våffla med glass och jordgubbssylt alltså, men den glömde jag fota.

Sen avslutar jag med 3 november
Jag och T var på stan och shoppade lite och sen åt vi på max <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar