torsdag 24 november 2011

Igniting?

Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

Tändande? Oj det är ju lite vulgärt. Men jag kan skriva vad jag tycker om med Tobias :)

  • Han klär så bra i huvtröja, han är nästan lite snyggare (om det nu går att bli snyggare, när han redan är snyggast) när han har på sig en riktigt snygg huvtröja! 
  • Jag älskar när han erbjuder sig att köpa någonting åt mig som han vet att jag har velat ha länge. Det är gulligt
  • Hans helt otroligt vackra ögon. Så fint med ljusblå/gråa. Jag älskar verkligen hans ögon, och formen på dom är så himla fin!
  • Sen så älskar jag hur snäll han alltid är mot mig, det kvittar om jag har varit jättearg på honom, han är ändå snäll, jämt. Har jag haft en dålig dag så vet han hur man ska behandla mig, och han är så otroligt bra!
Translation:
Igniting? Wow that's a bit vulgar. But I can write what I like about Tobias:)
  • He dresses so well in the hoodie, he is almost a bit prettier (if that is possible to be better looking, as he already looks best) when he is wearing a really nice hoodie!
  • I love it when he offers to buy something for me that he knows I have wished for a long time. It's cute
  • His incredibly beautiful eyes. So nice with light blue / gray. I really love his eyes, and the shape of them is so nice!
  • Then I love how kind he always is to me, it does not matter if I have been very angry at him, he is still nice. If I've had a bad day, he knows how to treat me, and he is so incredibly good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar