fredag 18 november 2011

Kvällens mys..

Idag har jag inte hunnit med så mycket. 
Började dagen med att min syster ringde och väckte oss strax innan klockan 11, vi gick då upp och åt frukost och sen kom hon och hämtade oss och vi var barnvakt åt hennes underbara dotter. 

Sen åkte vi hem och gjorde iordning lite mat, blev pasta med hemmagjord pastasås och bacon. Mums! Sen bestämde vi oss för att kolla på sunes jul! T hade inte sett den än (skamligt, jag vet), så för att öka julkänslan så sprang T ner till affären och köpte pepparkaksdeg och julmust, och mysfaktorn låg då på 100 %.

Julen är definitivt min favorithögtid, alla traditioner och planering gör mig så lycklig, det är enligt mig en helt fantastisk högtid! Massa tända ljus, mysiga färger, familjestämning och spänning. Jag kan knappt vänta, är jättelycklig.



Imorgon ska jag försöka leta fram det lilla julpyntet vi har. Vi har inte bott själva på jul förut och har därför bara småsaker. Men vi har en fin adventsljusstake iallafall. Ska kanske be mamma att få låna någon duk eller något! Jag vill ju ha julmysigt!

1 kommentar:

  1. Svar: Jag tycker det är kul att träna men samtidigt känner jag att jag behöver gå ner i vikt för att må bättre (:

    SvaraRadera