tisdag 15 november 2011

Måste kämpa...

Jag vill träna, jag vill bli smal, jag vill plugga, jag vill ha kul, jag vill ha en större bostad, jag vill bli smal, jag vill ha mer pengar, jag vill vara färdig med min utbildning, jag vill bli smal.

Men det viktigaste just nu är att bli smal. Jag ska verkligen kämpa för det här. Jag måste, har inget val, för nu har jag sjunkit ner för långt. Jag vill inte ens byta om för jag själv vill inte ens se min mage.

Jag ska snart gå ut och gå/springa, hoppas på lite sällskap ifrån Erika och T, jag skiter ärligt talat i skavsåren, skiter i om fötterna blöder när jag kommer hem, för det här är viktigt för mig.

Imorgon ska jag och T bo hemma hos mammsen och pappsen, medan pappa jobbar och mamma är på kick-off. Då tänkte jag ta en lång landsbygspromenad med alla 4 hundarna! Det är nyttigt för både mig och dom.

Det är redan mörkt ute. . Fast det har det varit ett tag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar