måndag 14 november 2011

Svenska....

Nu sitter jag och har svenska, kanske borde göra det vi ska, men orkar inte...

Hade jordens jobbigaste mardröm som plågade mig gång på gång inatt. Vaknade flera gånger och var livrädd. Jag har ju zombie-skräck, och i USA just nu så producerar dom en massa zombievapen och liknande. Det gör mig otroligt rädd...

Tänk om det är en zombie-invasion på gång?

Usch, i min dröm så hade invasionen redan börjat, i USA och det spred sig just nu över hela världen och dom var utanför mitt höghus. Dom skrapade och slog på dörrarna och ville komma in. Då är ju frågan, vad gör man när man sitter i ett höghus med 100-tals zombies utanför. Hoppar man så att dom kan äta upp en? Går man ut genom dörren?

Det fanns inga vettiga alternativ...

Tur att jag har T, när jag vaknade så ruskade jag om han och jag fick ligga i hans famn då.

Usch, jag hatar mardrömmar. Har dom inte särskilt ofta, men när jag har dom så är dom hemska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar