torsdag 29 december 2011

Fan då.

Jävla lata idiot....

Hur ska jag finna orken till att bli klar med detta projekt om medparten inte gör ett piss??!!
Så jävla lat och dum i huvudet.
Sitter och spelar tv-spel och jag börjar gå runt och plocka och fixa, då frågar han mig om jag inte vill sitta och kolla? Jag frågar då honom vem fan som ska göra jobbet. Och det verkar bli jag. Fastän jag har stått för nästan allt arbete redan så är det nog jag som även måste slutföra det, och det värsta är ju att vi båda tog projektet tillsammans.

Det börjar bli dax att ta i med hårdhandskarna nu.

Jag förstår mycket väl att han har saknat sin vän, men jag blir fan desperat snart, jag har jättedåligt tålamod och nu är det fan slut.

Eftersom det var så länge sen jag bloggade ordentligt så tänkte jag visa nu hur mina julnaglar såg ut.
Fast tog bilden med min gamla dåliga vivaz.
Lite röda med guldglitter snett på toppen :)

På tal om min dåliga gamla fula telefon, så fick jag min nya Iphone4s idag :D väldigt glad chey, men måste nu vänta på mitt microsim, glömde beställa det först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar