måndag 12 december 2011

Hemligtprojekt = bloggtorka

Det har varit otroligt mycket arbete med det hemliga projektet så jag har inte haft varken tid eller ork att blogga. Sen vill ju jag visa resultatet av allt arbete, men det kommer nog inte vara klart än på en vecka eller två så ha tålamod med mig.

I helgen var T's familj här och hjälpte oss med projektet, det var jättesnällt. Även Erika var en trogen stammis på projektet i helgen.

Jag är så otroligt tacksam för att jag har familj och vänner.


På senaste tiden har massa tankar virvlat omkring och jag börjar längta efter framtiden. Men det är nog projektets förtjänst.

Det jag mest har tänkt på är dagen då jag blir Fru Hurtig... Vi är ju förlovade, så varför inte? Men bröllop får nog vänta tills vi är 20 iallafall. Vi båda stör oss på att ha olika efternamn ändå...

Så nu fick ni en tråkig text-uppdatering, har inga bilder att bidra med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar