torsdag 22 december 2011

Prat och tjat

Jag vet att min bloggtorka börjar bli alldeles för lång. Jag älskar att blogga, men jag har för mycket att göra, de enda stunder jag har ledigt så försöker jag göra något roligt/slappna av eller liknande. Så att blogga kommer inte med på topplistan.

Men jag har så mycket roligt att berätta för er! Så otroligt mycket! Vet inte ens vart jag ska börja. Men det hemliga projektet förblir hemligt tills det är i sitt slutskede. Men det är fan inte långt kvar och jag känner mig så otroligt stolt över mina insatser, man kan verkligen se allt slit vi har lagt ner.


En liten ledtråd:
Mycket färg har gått åt och ändå är vi inte helt klara.

Tillochmed mina fötter blir påverkade av projektet.



Sen vill jag skriva av mig lite om en sak.
Jag har några helt fantastiska vänner. Ni betyder så himla mycket för mig. Och Erika, jag är så himla glad att vi träffades igen, vettofan vad man skulle gjort utan dig. Du är en sån otroligt stark och rolig människa.

Hade jag gått igenom de sakerna du gått igenom hade jag knappast varit så stark som du varit. Men jag är glad att jag fanns vid din sida och jag är glad för jag vet att du skulle stå vid mina sida om något liknande skulle hända mig.
Tack för att du är en otrolig vän!

1 kommentar:

  1. söta! tkr detsamma verkligen. hur kunde vi skiljas åt i flera år??

    ja jobbiga stunder kommer väl alla gå igenom.. men försöker att se det ljusa i allt. Om det finns ngt. känns inte som det ibland. men jag vet att det är så rune hade velat att jag skulle göra. och är så glad att ha er till hjälp! <3

    SvaraRadera