fredag 20 januari 2012

Är det bara jag?

Eller blir ni också exalterade av en fullspäckad helg eller liknande? Jag är sjukt taggad.

Idag, ta det lugnt, plugga lite, kanske baka.
Imorgon, Örebro med Mami, och kanske Papi. Sen kanske gå ut och rida och äta kinesiskt (hoppas jag) :)
Söndag, Tvätt-tid och träffa min saknade barndomsvän, Elin. Jag har inte träffat henne ordentligt på flera år. Och det är synd, men på söndag så ska vi ses, och det längtar jag efter!

Bilden är nog fyra-fem år gammal, och den bjuder jag på :)

Träffade Elin en stund nu efter skolan, hon kom gåendes och vi stannade och pratade en stund, det märks att det var ett tag sedan vi setts, och vi hade mycket att prata om! :)

1 kommentar:

  1. Svar: Du skriver alltid så fina kommentarer och jag vill att du ska uppskatta de :D

    SvaraRadera