torsdag 19 januari 2012

Förlåt

Förlåt för alla tråkiga uppdateringar, men det är precis det mitt liv har blivit. Jag kämpar med skolan, men tanken på att bara få 1050 kr i månaden underlättar inte. Hur ska man orka läsa upp sina betyg om man knappt har råd att leva? Det är så himla mycket jag behöver och vill ha, men du där uppe verkar inte kunna förstå det. Just nu önskar jag bara att jag tittade in på mitt konto och en miljon eller mer låg där och bara väntade på att bli spenderad. Men så funkar nog inte livet. Dessutom har jag alltid varit ett otursbarn, jag har aldrig, verkligen aldrig i hela mitt liv vunnit något. Det känns lite lame.

Cravings för idag :


bilder från brandos.se.

2 kommentarer:

  1. hihi de nedre har ju jag men de är så fula o slitna! vi saknar er! kan vi inte ses snart? kanske hinner ses en stund idag? :) kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Saknar er också, känns som en evighet sen sist ju! Jo vi kan nog idag :D Om ni har lust! :D KRAM!

      Radera