måndag 30 januari 2012

Sneaky

"(ironiskt) det där var sneaky.. Våra vänner vet redan" sen sa jag något om att bitas också.

Jag pratade i sömnen inatt, som ni nyss läste ;)

Jag har nog kollat lite mycket på Buffy på senaste tiden, men man kan inte hjälpa det, det är ju inte världens bästa serie utan anledning.

Jag har haft en dålig helg. Vill inte gå in på det för mycket, men mestadels av helgen har varit psykiskt påfrestande. Skulle ha varit klar med tre stycken svenska c uppgifter till idag, endra så får jag improvisera eller så får jag skriva ihop något jävligt snabbt, för jag har inte gjort en enda, alla är påbörjade men ingen klar. Känns helt värdelöst.

Tobias är inte hemma heller, så det är lite jobbigt.

Snart ska jag gå och duscha sen fixa ihop frukost.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar