tisdag 28 februari 2012

Hungrig?

Just det, ni läste rätt.

Tjejen som brukar älska mat har inte haft någon matlust på hela dagen.
Till frukost drack jag ett glas apelsinjuice. Ett enda glas, och jag blev inte hungrig. Inte ens när det var dags för lunch?! 
När Tobias kom hem och åt lunch så var jag inte hungrig, så jag väntade, men sen efter jag duschat så tänkte jag att jag skulle laga mat ändå. 

Så jag sätter på stekpannan på spisplattan och har i en klick matlagnings fett. Sen går jag och sätter mig med datorn i vardagsrummet, det skulle ju ändå ta någon minut innan det var dags att lägga i korvarna jag skulle steka. Så jag sätter mig och börjar leka med Photoshop. Ni ser ju redan här att det kommer gå illa. Jag hann göra min nya header innan jag upptäckte att det stank rök! 

Fattar ni hur rökigt det var i lägenheten? Jag är verkligen tankspridd och lättdistraherad.
Och stekpannan. Ja den är ju körd.

Efter mycket om och men, så fick jag ändå ihop lunchen. 

3 kommentarer: