onsdag 8 februari 2012

Kaos blöder

Har suttit hela eftermiddagen i ett desperat försök att bli klar med en uppgift jag har om antikens litteratur, men frågorna är konstigt formulerade och jag förstår inte riktigt. Jag hör verkligen inte hemma i skolbänken. Det skulle jag tänkt på innan jag hoppade av gymnasiet. Men men...

Tobias har suttit bredvid mig som moraliskt stöd och har spelat Buffy the vampire slayer: Chaos Bleeds ett ganska dåligt gjort spel, men storyn är lite intressant så man pressar igenom det :)

Jag börjar känna mig mer motiverad att fortsätta min vegetarian kost. Men jag funderar på om jag kommer klara en vecka utan pasta. Jag vet att man kan äta pasta, men jag hade bestämt mig för att varken äta ris eller pasta, helst inte bröd heller.

Jag äääälskar ju pasta. Men det här är en del av mitt projektarbete så jag får kämpa med det, bara fem dagar kvar.

Funderar på kvällsmat om jag ska äta någon eller inte. Åt ju min hemlagade potatis och purjolökssoppa till lunch, med ett tortilla bröd på sidan, visste att jag skulle stå mig bättre med ett tortilla bröd. Även om jag helst inte ska äta bröd.

3 kommentarer:

  1. hehe bra att du la ner din "bara äta frukt vecka" för det lät inte så bra för kroppen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag äter faktiskt fortfarande mestadels frukt och grönsaker, men man kan inte leva på bara det. bestämde mig redan från början på att äta mejeriprodukter och sånt också. Men att skära ner på det också, vill heslt bara äta frukt och grönt denna vecka.

      Radera
  2. USCHA FÖR SKOLBÄNKEN ;) INGET FÖR MIG HELLER... :)

    SvaraRadera