lördag 11 februari 2012

Lördagsord.

Igår bloggade jag inget. Hade för mycket att göra. På dagen var det poetryslam, hälsa på bror en snabbis, och lite läxor, klämde även in lite wow-spelande. Igår blev jag "elder" på Curona. Har aldrig haft tålamod till att få what a long strange trip it's been, men nu försöker jag igen.

Sen på kvällen så kom våra kära vänner förbi, det blev våffelkväll med mycket skratt. Sen så ringde mor och ville att vi skulle komma och kolla, de hade öppen scen på hennes och mitt jobb. Så massa barn/ungdomar var uppe och sjöng och dansade. Många hade ganska mycket talang. Kul att kolla på.
Sen blev det en biltur innan vi for hem till oss igen där jag, T och Erika somnade framför ett Buffy-avsnitt. Tror dock att Sebastian var vaken under hela avsnittet.

Idag så har jag mestadels jobbat med matte. Usch, när jag öppnade boken så kändes det som att jag inte läst matte på 20 år eller något, fastän det bara var ett år sedan. Jaja, man blir lätt ringrostig.


Nu sitter jag med hårfärg i, visar sen hur det blev :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar