lördag 4 februari 2012

städaaaaa


Ny dag och nya tankar. Igår var en ganska bra dag faktiskt, nog den bästa på länge, och ändå så kan jag inte påstå att vi gjorde något speciellt, utan det var bara mitt psyke som mådde bra. Kände mig lugn och ganska glad.

Den här veckan har varit ganska stressig och är fotfarande det. Massor av läxor och städning, men det löser sig nog tillslut.

Idag ska vi städa och ta hand om hemmet, sen ikväll kommer min mor hit och klipper Trojas klor. Dom börjar bli långa.

Musiken som förgyller mina högtalare idag är mestadels Three Days Grace. Vilket är underbart.

På tal om att städa, jag städade igenom min väska häromdagen.
Det var massa saker i den, mestadels skräp, men också annat som inte skulle vara i den.

Nu har jag bara plånbok, tuggumin, minispegel, handlotion, en miniväska med nycklar och hörlurar i, och min kalender.

1 kommentar: