onsdag 21 mars 2012

En tråkig sak.

Hur gammal är du? - 19, fyller 20 i Juni
Är du nöjd med dig själv? - Inte alls
Din hårfärg? - Röd/kastanj
Ögonfärg? - Brun-gröna
Har du några syskon? - Ja två
Är dina föräldrar skilda? - Nej
Är du osams med någon i din familj just nu? - Inte vad jag vet
Är du yngst, mellanbarn eller äldst? - Yngst
Vill du ha syskon? - Inga fler, men jag är nöjd med dom jag har
Vad vill du heta? - Jag har ett rätt fint namn
Hur lång är du? - 177,5 cm
Hur mycket väger du? - Vet inte riktigt. Tror och hoppas att jag har gått ner lite i vikt.
Hur är du som person? - deprimerad, vimsig, jobbig
Gör dig glad? - Pengar, När andra är lyckliga/jag kan hjälpa någon att bli lycklig.
Gör dig ledsen? - Förändringar, att känna sig ensam
Vad vill du ändra med ditt utseende? - Jag vill väga 55-60 kilo, få längre hår, smalare lår och mage, ta bort gamla ärr, och en plastikoperation på ansiktet vore inte helt fel.
Vad är viktigast, insidan eller utsidan? - Man vill alltid säga insidan, men det är väl inte helt fel om utsidan också är vacker.
Vilken är din naturliga hårfärg? - rött/kastanj
Har du en pojkvän? - Ja
Är du kär? - Självklart
Blir du lätt kär? - Kanske, jag vet inte riktigt, Tobias blev jag kär i väldigt fort, för fort, men har aldrig blivit kär i någon annan, så svårt att avgöra.
Vem var din första kärlek? - Tobias.
Hur många riktiga förhållanden har du haft? - Ett, skulle jag vilja påstå.
Vill du ha barn? - Ja
Hur var din första kyss? - Oj... Det minns jag inte.
Vem kysste du senast? - Tobias, såklart.
Ringer du hellre än smsar? - Ja
Vem vet mest om dig? - Tobias. 
Vem av dina vänner berättar du allt för? - Jag berättar inte privata saker för någon, förutom Tobias. 
Litar du på alla dina vänner? - Jag vet inte
Vem festar du helst med? - Vännerna
Vem vill du träffa nu? - Min familj.
Har du många ovänner? - Ja, det skulle jag tro.
Har du mer killkompisar är tjejkompisar? - Kanske. Det beror på.
Gillar du ditt liv så som det är? - Nej.
Hur många gånger har du flyttat? - 4-5 gånger.
Vilken är den bästa konserten du varit på? - Emilie Autumn 2010 var nice. Men Metaltown 2010, under Bullet For My Valentine konserten var legendarisk.
Är det nåt du absolut inte äter? - Allt som kommer från vattnet. USCH!
 
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? - Ja, vanligtvis
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? - Ja, sorgligt nog.
Sover du på sida, mage eller rygg? - Mage oftast, men ibland sidan.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Ja, så var det ju med Tobias.
Brukar du tänka innan du talar? - Nej, och det är synd.
Tror du andra tycker illa om dig? - En hel del säkert.
Har du varit i slagsmål någon gång? - Ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar