lördag 17 mars 2012

Fredagen som slutade i tårar

Jag och älsklingen skulle ju ha en mysdag igår, äta god middag och så. Och det gjorde vi också. Det var rätt trevligt. Sen så satte vi oss i soffan och glodde på Grey's Anatomy.

Sen efter ett tag så börjar Erika smsa och fråga mig om vi vill hitta på något, efter att vi tänkt lite på det, så åkte vi till affären och köpte vindruvor och jordgubbar, sen åkte vi hem till oss med Erika, Sebastian och Andreea. Dom ville ju självklart kolla på en skräckis, så det fick bli House Of Wax. Och som jag berättat om tidigare så är jag hemskt rädd för skräckisar, jag börjar gråta och gömmer mig, sen så behöver Tobias hålla mig i handen hela tiden.

Egentligen var väl inte filmen så otäck, bara olustig.

Sen som ni ser på andra bilden så ligger Troja vid mina ben, haha hon är så mysig, hon vill vara med mig hela tiden.



3 kommentarer: