lördag 12 mars 2011

Osv.

Tja.

Hade inte tid att blogga igår. Jag hade fullt upp hela dagen. Vaknade klockan 03.38 på natten/morgonen och var helt säker på att jag hade försovit mig. Men så var ju självklart inte fallet, så då somnade jag om och gick istället upp den tiden jag skulle gå upp. Kvart i sju. Klockan åtta började jag på snäckeskolan. Klockan 08.30 kom första gruppen. Sen hade jag lektioner på snäckan tills jag åkte med Britta (Min handledare) till Valhalla, där jag jobbade hela eftermiddagen tills klockan kvart i fem.

Sen mötte Jossan upp mig och vi gick hem till henne, vi hade skitkul som vanligt. Pratade om allt och inget, bakade och skrattade.

Halv tio hämtade pappa mig, jag satt och kollade på parlamentet och fortsättningen på lets dance, sen gick jag och satte mig vid min dator, en timme senare så somnade jag, med händerna på tangentbordet.

Men jag är glad. Äntligen har mitt liv mening osv.

Lyssnar på: Sex Bob-omb - Summertime (Scott Pilgrim vs. The World, OST)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar