fredag 1 april 2011

Gray sky, brown eyes..

Hey..

Kreativ-lös dag, jajjamän! Idag ville jag verkligen göra något kreativt, men såklart så kommer man inte på något att göra då. Så mycket idéer, så lite rum. Hjärnan är så fullmatad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Precis som mitt ostädade rum är innan flytten, när jag kommer in i lägenheten så är iallafall ett bekymmer löst. Man kanske kan flytta sin hjärna? Ett rum kanske är lite trångt för en hel hjärna, speciellt en ADHD hjärna.. Jag skulle vilja ha en trea eller fyra, det skulle sitta fint.

Alla andra är så himla duktiga, vart får dom sina idéer ifrån? Varför blir inte mina alster lika bra?

Jag har aldrig varit särskilt duktig på något.. Och när jag väl hittar något som jag är lite stolt över så kommer någon och spräcker bubblan. Alltid finns det någon som är bättre, så är det ju.

All tid i världen ligger i mina händer.
Hur ska jag använda all den tiden?
Jag måste planera, ta reda på allt.
Jag vill inte vara oförbered, allt ska vara perfekt när jag börjar.
Men när börjar jag?
När allt är planerat så tar tiden slut.
Det blev inget gjort denna dagen heller...
Tiden, du är inte min vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar