torsdag 25 augusti 2011

Bantningsdax!

Nu har Bea varit duktig och beställt måltidsersättning i form av soppor! Jag vill gå ner några kilon och få lite hjälp  med det! Efter en väldigt lat sommar så känns byxorna en aning små. Så vill jag ju inte ha det! Så nu blir det att äta soppor, motionera och leva sunt! (Inge mer pizza!)


Idag så ska vi städa, lägenheten är lite smutsig och jag är lite petig. 


Tobias har börjat spela Red Dead Redemption, ett sjukt nice spel. Fast vem tycker inte om cowboys och bounty hunters? Lite dåligt med checkpoints nu när man har blivit så bortskämd med det, men det går ändå. 


Men innan vi börjar städa så ska jag ägna mig åt att säkerhetsspara mina sims 3 filer, sen så ska jag avinstallera och installera igen.... Typiskt EA att förstöra spel så jävla hårt. Men har man spelat simsserien sen man gick på lågstadiet då det bara fanns sims originalet så är det svårt att vända ryggen åt sims. 


Fan va sugen jag är på att spela wow... Har inte spelat på en månad, och nu känner jag hur mycket jag saknar det. Ville ju levla upp min shaman, hann dock aldrig göra det. Grashna och Darla ville ju ha en kompis :( Äsch, just nu har jag inte tid eller råd att köpa wow-tid, så det får vara som det är. 


Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar