tisdag 23 augusti 2011

I do love to shop til' I drop.


Shoppingspree? YES SIR!



Bilden ovanför är på min shopping jag gjorde när vi var i stockholm, har ju inte visat upp det än. 
Från vänster längst upp: Grått linne Cubus 49 kr, Gröna Chinos Cubus 199 kr, Randig svartvit tröja Cubus 150? kr, Tights hm typ 79 kr eller nått, Stickad tröja gröngrå 49 kr.
Sen är det massa trosor för olika priser, bikinitrosor 29 kr?, hårblomma, sjal 29 kr, bh (äntligen en affär som har min storlek, yey!) och min älskade kavaj, ifrån hm, 199 kr.

Mitt favorit köp och mest lyckade fynd är nog den stickade tröjan, inte nog med att den var billig, den var snygg, skön och satt snyggt också. Yey for me!




Vi gick även på bio jag och Tobias. Den här gången fick det bli:


Captain America 3D: The First Avenger


Det var en sjukt bra film, inte för mycket romantik i den vilket var bra (vill man se en romantisk film så kan man kolla på en drama film)


Vi var ju faktiskt på bion samma dag som filmen kom till sverige, alltså premiären ;). Fredag den 12/8.


Den får 9/10 av mig :)






Nu ska jag och älsklingen äta frukost, och sen hoppas jag att ni har en bra dag idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar