söndag 28 augusti 2011

Dag 03 – Dina föräldrar

Då var det dags för en ny punkt.

Mina Föräldrar


Jag vill bara börja det här inlägget med att säga detta: Jag har världens bästa föräldrar(punkt)


Mina föräldrar har alltid funnits där för mig även om jag inte har varit världens snällaste alltid, jag har nog alltid varit en rebell. Trotsåldern kom och stannade ett bra tag om man säger så. Jag har alltid varit lite egen och kanske tillochmed udda. Men alltid så har dom stöttat mig. Jag kan egentligen inte ens beskriva hur mycket jag älskar dom, jag är ganska lycklig som har så pass underbara föräldrar. 


Så fort man har behövt dom så har dom funnits där och stöttat en. I min familj står vi varandra väldigt nära och jag är väldigt nöjd med det. Vi kan prata om det mesta och ha kul tillsammans, dessutom är mina föräldrar världens coolaste föräldrar (även om dom är ur-usla på teknik :) ). 


Och jag avslutar detta inlägg med att säga:
Pappa och Mamma, jag älskar er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar