lördag 27 augusti 2011

Dag 02 – Din första kärlek

Ja då var det dags igen.

Min första kärlek, hmm?
När man var liten var man "kär" i olika hela tiden, ena dagen var man ihop med någon nästa dag var man kär i någon annan. Men kär på riktigt var jag aldrig. Och det var ju min första kärlek jag skulle berätta om.

Min första kärlek är därför Tobias, som också är min nuvarande fästman/sambo. Vi träffades den åttonde augusti 2008, 08/08 - 08 (turdatum?). Vi träffades på ett av Sveriges största konvent (Närcon) i Örebro, ett konvent är som en mässa för folk som gillar tv-spel, manga, anime och sådanna grejjor, som vill träffa lik-sinnade människor. För mig var det nog kärlek vid första ögonkastet,  och av misstag hamnade Tobias och jag brevid varandra i sovsalen då en kompis till mig misstog honom för någon annan (slump?).

Efter några timmar så stötte vi på varandra igen och det klickade direkt, vi pratade hela natten (Tobias snarkade även en hel del). Efter den helgen blev det han och jag, och vi har inte varit utan varandra sen dess :)

Bilden här brevid är tagen dagen efter vi träffades.

Byebye bitches.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar