måndag 19 september 2011

Måndag...

Idag hade jag Svenska C så det var bara att bege sig ut i regnet för att ta sig till skolan. I skolan höll alla i gruppen tacktal eller hyllningstal, väldigt kul att lyssna på faktiskt. Eftersom det här var min första lektion så framförde inte jag något tacktal utan lyssnade enbart. Men nästa måndag ska jag göra det här, så det blir nog kul, börjar redan förbereda mig.

Svårt att komma på vad eller vem man ska hylla när det finns så många saker som betyder mycket för mig.

Sen kom T och mötte upp mig och Erika och vi tog följe hemåt. Väl hemma så startade T Twilight Princess, och jag började med maten, idag fick det bli ugnsstekfalukorv med mos, mums säger jag bara.

Sen efter några timmars frossande och spelande så kom syster och hämtade upp oss. Dags att vara barnvakt. Idag så lekte vi lite med Sigrid på en madrass hon låg på mage och försökte krypa. Hon är så himla gullig när hon kämpar. Sen busade jag lite med Ebba också, det blir alltid en standard på måndagar när hon har varit hos sin mamma i en vecka, saknar henne ju!



Nu ska jag börja skriva lite skolarbeten så jag blir klar någon gång. Pusshej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar