torsdag 29 september 2011

Projektarbete

I bakgrunden hör jag T's dator låta. Han tränar körkort och har skaffat ett program till att göra det med.

Och jag sitter här och gör inget, kanske också borde öva? Men jag har så mycket att tänka på att det bara skulle gå in i ena örat och ut i andra. Så det känns inte så bra att öva det just nu.

Jag har suttit och funderat på ett Projektarbete, ja det är dags för mig att börja med det, men vad ska jag göra? Är det någon som har ett förslag? Jag har haft några idéer, men dom suger. Jag vill ju göra något som är både roligt, informativt, och nyttigt. Hur fan ska man kunna göra något sånt?

Idag börjar min frivilliga bild iallafall, får se om jag orkar gå eftersom förkylningen plågar mig och jag vill gå till skolan imorn utan att kollapsa. Längtar tills efter lunch, för då får jag ta en Zyx till. Så smärtan försvinner en stund.

Jag har också fixat så att man kan kommentera på bloggen utan att vara medlem, well done.

Hoppas ni dessutom gillar min lilla nedräkning på vänster sida. Vi ska till Ullared!!! Och jag tänker åka oavsett hur sjuk jag är, cuz' I made a promise, mr. Frodo, a promise, and I intend to keep it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar