fredag 30 september 2011

Godmorgon/godnatt världen

Gud va dålig jag har varit på att blogga, men till mitt försvar så har jag en bamse stor förkylning och slöar bara framför datorn hela dagen, tror inte ni skulle vara så intresserade av att höra om mitt kära sims spelande. Jag borde sluta spela det idiotiska spelet, men efter cirkus tio år tillsammans så är det svårt att låta bli.

Imorgon/idag har jag skola, 14.20. Har en slags novell-diskution som vi ska göra, hoppas jag kan läsa mina fem rader utan att hosta ihjäl. Det är viktigt att gå i skolan, så jag går även om jag är sjuk. Sen vaknar jag säkert med 57 graders feber imorgon. Då är jag död.

Jag måste se till att få tag i mitt övningskörningstillstånd så jag kan börja köra. Kanske borde börja med teorin så länge? Jag kanske borde vara mer som T och faktiskt ta ansvar. Nej jag tror jag struntar i det :).

Jag längtar oerhört mycket tills vi ska till Ullared med bästa Erika och Sebastian!!!! Kommer bli galet kul! Måste skriva mer på inköpslistan! Önskar bara att jag hade mer pengar. Well, well.

See you tomorrow/ later this day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar