onsdag 21 september 2011

Svamp i massor

Idag har jag varit ledig, så det var skönt. Hade så stressigt igår så jag behövde en dag i lugn och ro, men imorn blir det storm igen och jag kan inte längre ta det så lugnt som jag tog idag. Har planer för hela dagen fastän jag inte har skola. Men vi får se hur det blir med allt.

Nu ska jag berätta om hur min dag idag såg ut.

Orkade inte ta en outfitbild så visar en detalj i min klädsel.

Sen blev det svampplockning, med Ebba och mamma. Men denna tur så hittade vi ingen svamp så vi gick hem igen.

Senare så tog vi bilen till ett svampställe och Ebba var överlycklig.

Vi hittade så här mycket svamp på cirkus tjugo minuter, Ebbas korg är närmast och min är den andra. Det är trattkantareller som hamnade i korgen idag.

En till bild på min korg, mums med svamp.

Mamma serverade också ugnsgratinerade svampstuvningsmackor, supergott!

Mot kvällningen så blev Ebba lite övertrött och grät ena stunden och skrattade hysteriskt nästa stund, hon är så himla söt.

Det var då så min onsdag såg ut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar