onsdag 21 september 2011

Tisdag, fast idag

Jag ska berätta lite om vad som hände igår eftersom jag var lite dålig att uppdatera igår. Hade verkligen fullt upp ända tills klockan 22 och då var jag för trött för att uppdatera.

Jag började dagen med skola, hade engelska c och började skriva på mitt arbete om piratkopiering. Det gick super, så nu känner jag mig redo att fortsätta med det. Sen så drog vi hem och lagade mat, sen blev det bråttom, duscha, barnvakt, städa, gäster och omg...

Det var allt på en gång.

Lite bilder ifrån när Ebba var här och vi var barnvakt åt världens sötaste.


Vaniljyoghurt, saft och äpplebitar serverades prinsessan.


Totoro spelades i dvd-spelaren.


Och prinsessan lekte trollkarl i en hatt som vi har.


Sen så kom Erika och Sebastian över och vi kollade igenom hela första sagan om ringen filmen, med extended versionen. Vi hade det massa mys med kladdkaka och fruktsallad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar