fredag 28 oktober 2011

Facelift

Ibland har det kommit tankar till mitt huvud....

Nej då, jag har en söt rosa fluff matta som jag fick när jag gick i 8:an som jag älskar och avgudar, men ni kan ju tänka er, när man går i åttan vad är man då, kanske 14 och nu är jag 19, tänk hur mycket skit och annat som har samlats i den. Jag hade två tankar, kasta ut den eller göra något med den.

Jag valde alternativ nummer 2, jag ville verkligen inte slänga den. Den har alltid varit med mig sen jag fick den och den är så himla snygg, så jag tänkte hmm... Hur fixa man till en hårig matta, man KAMMAR DEN! Haha, säkert världens sämsta idé, men det funkade helt otroligt nog. Den blev fräsch igen och all smuts var puts veck!

Innan

Efter

Mattan i helhet efter :)


Tyckte resultatet blev bra iaf. :)
Mattan ser okay ut och fick några levnadsår till påplussade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar