fredag 28 oktober 2011

Jag tog lite sovmorgon idag eftersom jag inte börjar förens 14.20, så det kändes onödigt att vara vaken från klockan 8.

Igår hade jag lite pysselstund, men det blev som vanligt halvfärdigt, och därför vill jag inte visa upp resultatet. Jag började ju iochförsig att pyssla när klockan var kanske 22, 23 cirkus. Så jag hade inte så mycket tid heller.

Idag ska jag ta mig i kragen och göra allt jag har tänkt göra i flera dagar men inte gjort!

  • Städa lägenheten.
  • Baka, muffins, tårta, kladdkaka.
  • Skriva lite uppgifter jag har.
  • Läsa lite skolböcker.
  • Göra iordning för halloween festen.
Och listan skulle kunna fortsätta bra mycket längre, men sån information är nog ganska ointressant för er att läsa, vänta hälften på listan är nog väldigt ointressant. 

Aja, håll ögonen öppna för jag ska lägga upp en outfitbild lite senare.

Ciao!

2 kommentarer: