måndag 24 oktober 2011

Frukost och läxor..

God if you're there, please, will you do my homework, just this once, I won't ever bother you again. This coming from an atheist's mouth.

Idag känner jag mig lite forever-alone. Men jag vet inte varför. Känns som att jag är ensam, om det mesta. Men det är jag ju inte roligt nog.

Jag måste skriva klart en tråkig talanalys. Jag hatar talanalyser, min förra var "okay" sa läraren, den var lite över "okay" jag vill ligga på mvg, men jag kommer alltid förbli ett vg+ barn, har alltid varit det, men plusset kommer aldrig synas. De barn som får de nya betygen ska vara lyckliga. De är mer omfattande och bra, tycker jag.

Till frukost idag blev det två satsumas och två glas juice, jag borde inte få skörbjugg iallafall. :)

Nu måste jag leta rätt på mina gamla skullcandies, för jag vill kunna lyssna på musik på svenskan :(

1 kommentar:

  1. Svar: Jag har sätt vissa men vilken dag/tid går de nya avsnitten för jag lyckas bara se dom ibland ;(

    SvaraRadera