onsdag 26 oktober 2011

Måste vara trög..

Nu har jag kommit hem efter två lektioner i skolan. Matte B och Svenska B. Det gick bra, gjorde ett delkapitel på matten, men ibland känner jag mig så himla trög, det är så svårt för mig att förstå orden, att förstå meningen bakom orden. Jag måste väldigt ofta läsa om och fundera, och det tar så lång tid. Jag hatar dessutom att be om hjälp. Så min lösning på problemet var att mmsa bilden här brevid, haha. Det är den andra uppgiften på bilden som jag just då tyckte var ett helvete. Nu efter jag löst uppgiften så känns den självklar. Men just precis då så kändes det så himla fel.

Inatt var det en sån här natt då man inte kan sova... Tog otroligt lång tid innan jag tillslut somnade in. Tur att jag har världens bästa sambo som ställer upp och pratar med mig när jag inte kan sova, det är nämligen det enda sättet som jag kan somna på. Och det är jättejobbigt... Jag vill kunna sova. Direkt också!

Strax ska jag gå och göra lite chili con carne! Mums!

Glömde lägga upp bild på vad jag åt igårkväll! Så jag gör det nu istället!

Åt stekta champinjoner med sallad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar