onsdag 26 oktober 2011

Mat och musik!

Jag hann inte blogga efter lunchen idag så jag slänger på allt på en gång nu. Hoppas det är okay.

Lunchen idag blev Chili con carne, med ris och gurka. Slängde också i lite färska champinjoner i grytan och det gjorde smaken ännu mer god än vad den redan var. Jag tyckte dock att den var lite svag men T sa att den brände. Skulle haft i mer chilisås!

Jag skulle egentligen repat med bandet idag också. Ja jag har ju ett band som jag sjunger i och spelar elbas i nån gång ibland. Men jag blandade ihop tiderna.... Som vanligt typiskt mig... Så nu kommer jag inte kunna sjunga förens näst-nästa vecka, för jag åker ju bort nu på lovet. Synd, jag hade verkligen längtat efter att repa! Sjukt sugen på att sjunga! Nu kommer T bli tvingad att höra min hemska sångröst i några veckor, för jag är så sjung-sugen!

Tänkte iallafall länka låten som vi ska spela/jag ska sjunga. Sjukt bra och nice låt. Ska bli kul att sjunga den!

Three Days Grace- I hate everything about you
Lite deprimerande namn kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar