lördag 1 oktober 2011

Och den slår till igen

Förkylningen börjar bli så himla trälig. Har haft den på gång i flera veckor och nu tillslut verkar den bryta ut och det gör mig så arg. Varför ska man behöva ha en förkylning så länge utan att något händer. När jag vaknade imorse så kunde jag knappt prata och nu hostar jag som fan och det gör jätteont i halsen...

Jag vill bli frisk tills vi åker till Ullared.

Igår kväll så åkte vi med Erika, Sebastian och Anna till Karlskoga där åkte vi runt lite och åt på mcdonalds, rolig fredagsunderhållning. Sen så åkte vi hemmåt och Anna fick skjuts hem till sig sen åkte vi hem till oss, här så spelade vi massa MarioParty 5. Det var jättekul även om jag är jättedålig på det.

Idag ska vi inte göra något alls, så vi får se vad som händer. Jag vill baka, men man kanske inte ska baka när man är så förkyld...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar