fredag 30 september 2011

Mina prylar

Gud va trött jag är idag, och massa sjuk. Hatar att vara sjuk och gå till skolan men måste man så måste man. Jag har tänkt lite och jag hatar verkligen våran lägenhet, den är alldeles för liten för oss två. Men om jag kanske tänker på dom saker jag gillar med den så kanske det känns lite bättre? Svaret är nej. De enda sakerna jag gillar med lägenheten har ingenting med själva lägenheten och göra, det är bara våra möbler och prylar. Kan visa upp mina favorit-saker med vårat boende iallafall.

Först och främst vill jag visa upp mitt superfina armband som jag fått av mamma och pappa.





Här kommer några av mina favorit grejjor då:

Min datamus och musmatta

Våran Buffy/Angel hylla och våran älskade puppet av Angel, kostade 1000 spänn.

Wow-spelen

Wow-böckerna, en bok saknas tror jag, T håller på och läser den.

Min älskade fönster häng ljus grejj.

Det må se rörigt ut men det är så jag vill ha det, älskar våra skor :)


Det var allt för nu, nu ska jag gå och sminka mig, ringa ett samtal, laga mat sen bege mig till skolan.
Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar