tisdag 25 oktober 2011

Ommöblering och tankar

Nu håller jag i skrivande stund på med att möblera om lite på bloggen, har även lagt till kontaktuppgifter och lite mer information om mig. Kommer ändra lite mer på bloggen under resten av dagen förmodligen. Ändrar också kategorierna, om ni inte redan märkt det :)

Den 1:a November har jag och T bokat tågbiljetter till huvudstaden och våran "hemstad", sist vi var där var i Augusti. Nu ska vi dit av flera anledningar och försöka slå flera flugor i en smäll. Vi ska njuta av att vara i staden vi älskar och bara njuta av stadsluften, vi ska träffa vänner vi har i Sthlm, jag har höstlov, men den främsta anledningen till att vi åker dit är för att T fyller 19 år den 2:a November och hela hans släkt bor i Sthlm, så då ska vi äta födelsedags middag osv.

Men det ska bli riktigt mysigt att åka på mini semester, älskar ju staden. Jag längtar efter att tillochmed åka tåg dit, när jag sitter på tåget blir jag alltid så glad för det får mig att minnas när jag satt där förr när vi hade distansförhållande och pendlade. Man var alltid så glad och nervös när man satt där och väntade på att tåget skulle komma fram. Det ger mig dessutom tid att läsa lite i min Buffy-bok.

Imorgon eller på torsdag ska jag baka lite tills när vi ska fira Tobias här hemma. Tänkte göra chokladmuffins med chokladbitar i, tårta och grejjor.

Skriver mer senare.

1 kommentar:

  1. Hej! hoppas du haft en super bra dag!
    Var gärna med i DAGENSBLOGG på min blogg! anmäl dig via denna länk! lycka till!! http://deniseholmsten.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-2.html#comment
    KRAM!

    SvaraRadera