tisdag 25 oktober 2011

Dagens lunch?

En satsuma :O


Nej då, driver bara lite med er. Självklart ska jag äta lunch, ska göra Stuvade makaroner, med köttbullar och sallad.

Idag har jag varit i skolan och haft Engelska C, det är ganska roligt med engelska, men idag var det trist, jag hatar att kolla på tråkiga filmer, i helklass. Det blir bara så utdraget och jag vill bara sitta och göra annat, har så svårt att koncentrera mig med så mycket folk runt om mig när det är ljust.

Senare idag ska jag och T ut och gå och jag ska plugga lite matte, hade jag tänkt mig. Så "fullt schema" alltså!

Ska lägga upp en outfitbild lite senare och berätta lite om den kommande veckan. Men det får bli sen, nu är min man hungrig, och det är bäst att jag ger honom något att äta innan det blir Bea till lunch.

1 kommentar:

  1. Svar: Du ska verkligen inte be om ursäkt! Jag älskar att få kommentater från mina läsare som jag kan svara på för jag vill gärna skapa en fin relation till mina läsare så kommentera så mycket du vill sweetie ;*

    Jag gillar också att klänningen är lite "skrynklig" eller vad man ska säga. Det döljer de man vill dölja men samtidigt framhäver de som man vill ska synas ;D

    SvaraRadera