söndag 23 oktober 2011

Vinterskor och kvällsmat

Snart är det dags att köpa vinterskor, det är ju inte långt kvar nu, och tankarna går till frågan, vad ska man ha för skor, har hittat några som jag tycker mycket om, speciellt mc-bootsen, från deichmann och skopunkten. Sen funderar jag på uggs, det är ju världens fulaste skor, men dom är ju så mysiga, har haft ett par förut, men dom blir lätt nertrampade och tja, dom är ju fula. Fast ändå söta, kan inte låta bli att älska dom!

Klicka för större!

Sen har jag och T ätit kvällsmat, blev wok! Min blev med grönsaker och utan bacon och hans blev utan grönsaker och med bacon. Blev sjukt gott :)

Önskar att man kunde få killen att äta grönsaker men det är svårt som bara den!

Imorgon tänker jag göra hemmagjord potatis och purjo soppa, med krutonger, det blir gott :)



Min mat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar