söndag 23 oktober 2011

Käk!

Har precis ätit en lite lätt lunch. Kål och paprika sallad med italiensk dressing. Simpelt och gott. Ganska mätt nu! Snart ska jag plugga lite tror jag om jag hittar mina glasögon, har haft lite ont i ögonen på senaste tiden. 


Jag är så otroligt otaggad på skolarbete, eftersom jag har försökt fixa med skolan sen i augusti och först nu får jag gå i skolan, det känns lite surt. Men jag gör mitt bästa för jag vill ju ha bra betyg, det är allt jag vill. Bra betyg och en bra framtid.

Men sen när blev betyg det viktigaste? Erfarenhet och kunskap klassar jag som viktigare, men ingen vill anställa någon utan fullständigt gymnasiebetyg, så jag kämpar vidare.

1 kommentar:

  1. Var gärna med i min tävling och vinn en ansiktsmask :)


    http://sarahceciliacollin.blogg.se/2011/october/tavling-hos-mig.html#comment

    SvaraRadera