tisdag 22 november 2011

6 women I find incredibly hot?

Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

Innan jag börjar så vill jag säga att det här är nog den svåraste utmaningen av dom alla. Jag har väldigt svårt för att tycka att folk är snygga hur konstigt det än låter.

Första, Ellie Goulding, hon var nog det enda lätta valet faktiskt.

















Andra, var också relativt lätt, har alltid gillat Alyson Hannigan.













Tredje, Emilie Autumn, hon var inte ett självklat val, men det var inte så himla svårt iallafall.

















Fjärde, jag tycker ju inte att Rihanna är, väldigt snygg, men hon ser iallafall bra ut och den här utmaningen var verkligen jobbig.

















Femte, detta var verkligen inte ett självklart val, men jag vet att jag förr tyckte att hon var väldigt snygg, Eliza Dushku.

















Och så den sista, den sjätte. Här tog min fantasi helt och hållet slut. Jag hade ingen aning om vem jag skulle ta, så med lite tankar så valde jag. Min hunter i wow, ignorera hennes gear, bilden är från när jag och Tobias lekte i Wow model viewer. Curona <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar